Veelgestelde Vragen
Bestellen & Betalen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestellen bij Superfoodstore.nl is eenvoudig! Voeg de gewenste producten toe aan je winkelwagen, ga naar de winkelwagen en klik op 'Afrekenen'. Vul je gegevens in, kies een betaalmethode en rond je bestelling af. Je ontvangt direct een bevestigingsmail met je ordernummer.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
We doen altijd ons best om je bestelling nog aan te passen of te annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via 024-2003009, info@superfoodstore.nl, WhatsApp of onze chatfunctie. Houd je ordernummer bij de hand. We kunnen geen wijzigingen meer garanderen als de bestelling al is verwerkt of verzonden.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Bij Superfoodstore.nl betaal je eenvoudig en veilig met iDEAL, Apple Pay, creditcard, Bancontact of achteraf via Klarna en Riverty. Het is ook mogelijk om vooraf te betalen per bankoverschrijving, dan verzenden wij je bestelling zodra de betaling is ontvangen.
Kan ik achteraf betalen?
Kan ik achteraf betalen?
Ja! We bieden achteraf betalen aan via Klarna en Riverty. Je betaalt pas nadat je de producten hebt ontvangen. Deze optie is beschikbaar bij het afrekenen.
Hoe weet ik zeker dat jullie webshop betrouwbaar is?
Hoe weet ik zeker dat jullie webshop betrouwbaar is?
Wij zijn Thuiswinkel Waarborg gecertificeerd. Dit keurmerk laat zien dat onze webshop voldoet aan strenge eisen op het gebied van veiligheid, betrouwbaarheid, service en consumentenbescherming. Zo weet je zeker dat je veilig kunt bestellen.
Maken jullie gebruik van kortingscodes?
Maken jullie gebruik van kortingscodes?
Ja, Superfoodstore.nl maakt gebruik van exclusieve kortingscodes. Download de Superfoodstore app of schrijf je in voor onze nieuwsbrief om exclusieve kortingscodes te ontvangen.
Let op: we delen alleen kortingscodes via onze eigen kanalen en via partners waarmee we samenwerken zoals Sovendus. Alle kortingscodes die je op kortingscode websites vindt voor Superfoodstore.nl zijn ongeldig.
Retourneren & Terugbetaling
Wat is jullie retourbeleid?
Wat is jullie retourbeleid?
Je kunt producten binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Zorg ervoor dat de items ongebruikt zijn, in de originele verpakking zitten en in nieuwstaat verkeren. Let op: voedingssupplementen en andere verzegelde producten kunnen we om hygiënische redenen niet retour nemen als de verpakking is geopend.
Hoe kan ik een product retourneren?
Hoe kan ik een product retourneren?
Neem contact met ons op via info@superfoodstore.nl of bel 024-2003009. Vermeld je ordernummer en de reden voor retour. Wij sturen je een retourlabel en verdere instructies toe.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd, verwerken we de terugbetaling binnen 5-7 werkdagen. Het geld wordt teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald.
Wat als ik een beschadigd product heb ontvangen?
Wat als ik een beschadigd product heb ontvangen?
Neem direct contact met ons op via 024-2003009 of info@superfoodstore.nl. Stuur een foto van het beschadigde product mee. We zorgen voor een snelle vervanging of terugbetaling.
Verzending & Tracking
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen die op zondag t/m vrijdag voor 21:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verwerkt en de volgende dag geleverd (binnen Nederland). Bestellingen die op zaterdag voor 21:00 uur worden geplaatst worden maandag bezorgd.
Bestellingen na 21:00 uur worden de volgende werkdag verzonden.
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland & België bedragen €4,95. Bij een bestelwaarde vanaf €75 profiteer je van gratis verzending.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja! Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace code per e-mail. Hiermee kun je je pakket real-time volgen via de website van PostNL. Alle bestellingen worden doorgaans de volgende dag afgeleverd (m.u.v. bestellingen die op zaterdag worden geplaatst).
Kan ik een bezorgvoorkeur doorgeven?
Kan ik een bezorgvoorkeur doorgeven?
Ja! Bij het plaatsen van je bestelling kun je, naast het invullen van je eigen adres, ook kiezen voor een andere bezorgvoorkeur, zoals ophalen bij een PostNL-punt of pakketautomaat. Dit is niet alleen handig, maar kan ook de CO₂-uitstoot van je bestelling verlagen doordat pakketten efficiënter worden bezorgd.
Let op: controleer tijdens het afrekenen welke bezorgopties beschikbaar zijn voor jouw bestelling.
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
De bezorger van PostNL biedt je pakket één keer aan op het door jou opgegeven adres. Ben je niet thuis? Dan ontvang je een e-mail met de informatie over je pakket. In de e-mail staat het PostNL-afhaalpunt of het adres van bijvoorbeeld de buren waar je het pakket kunt ophalen. Je hebt 7 dagen de tijd om het pakket daar op te halen. Na deze 7 dagen wordt het pakket teruggestuurd naar ons. Vervolgens wordt in overleg het pakket als retour behandeld of een nieuwe zending aangemaakt.
Producten & Superfoods
Wat zijn superfoods?
Wat zijn superfoods?
Superfoods zijn voedingsmiddelen die bijzonder rijk zijn aan vitamines, mineralen, antioxidanten en andere voedingsstoffen. Bij Superfoodstore.nl vind je een breed assortiment aan biologische superfoods zoals spirulina, chlorella, maca poeder, chiazaad, hennepzaad en veel meer.
Zijn jullie producten biologisch?
Zijn jullie producten biologisch?
Ja! Het grootste deel van ons assortiment is biologisch. Bij ieder product staat duidelijk vermeld of het een keurmerk draagt, zoals het Europees biologisch keurmerk, EKO of Demeter. Deze keurmerken worden jaarlijks gecontroleerd door Skal. We hebben een Skal-nummer (110515), wat betekent dat ons bedrijf officieel is geregistreerd en gecontroleerd binnen de biologische keten.
Hoe bewaar ik superfoods?
Hoe bewaar ik superfoods?
Bewaar superfoods op een koele, droge plaats, uit direct zonlicht. Sluit verpakkingen goed af na gebruik. Sommige producten, zoals lijnzaadolie, moeten in de koelkast bewaard worden. Check altijd het etiket voor specifieke bewaartips.
Hoe lang zijn de producten houdbaar?
Hoe lang zijn de producten houdbaar?
De houdbaarheid verschilt per product. De exacte houdbaarheidsdatum vind je op de verpakking. Over het algemeen zijn droge producten, zoals poeders en zaden, 12 tot 24 maanden houdbaar bij juiste opslag.
Kan ik advies krijgen over producten?
Kan ik advies krijgen over producten?
Absoluut! Onze drogisten staan voor je klaar. Bel 024-2003009 (ma-vr 09:00-17:00), stuur een WhatsApp bericht, maak gebruik van onze chatfunctie of mail naar info@superfoodstore.nl. We helpen je graag met persoonlijk advies!

